Berilsmom 3.45 mi çalışacaksın bende öyle çalıştım 2 ay o zaman daha rahat oluyorsun tabi sen elinden geldiğin ce şimdiden dolaba at canım korkma bu arada neden korkuyorsun mama içmiyor demi sadece seni emiyor . Tam zamanlıya geçtiğin de de zaten sütün iyiyse iş yerinde sağlığın ertesi güne yeter benim süt az her fırsat 20 20 sağıp akşama kadar bir biberon yapıyorum evdeyken mama da alıyor benim kızım ona rağmen direniyorum sadece 1 kere mama alsın fazlasını aşmasın diye