Kızlar daha 10 günlük bebeğim var sadece anne sütü veriyorum biberona felanda alistirmadik hiç meme reddi yapar diye dışarı çıkınca nasıl olcak diye düşünüp duruyorum dışarda nasıl yapıyorsunuz biberonlami veriyosunuz yoksa emzirme örtüsü felanmi kullanıyosunuz her yerde emzirme odasıda yoktur diye düşünüyorum cafelerde felan gezmeyide çok seven bir insanım yardımcı olabilirmisiniz