Kızlar merhaba,
bir bebek sürekli ağlar mı ya benim kızım sürekli ağlıyor. 2,5 aylık sürekli ağlıyordu gaz sancısı sanıyorduk doktora götürdük idrar enfeksiyonu çıktı.sürekli ağlaması normaldi 1 hafta hastanede yattıktan sonra temizlenmiş bir şekilde çıktık. Ama kızım hala ağlamaya devam ediyor. Öyle bir psikolojideyim ki neden böyle sebep bulamıyorum. Gazını çıkartıyorum karnını doyuruyorum tuvaletini yapıyor. Aç mı acaba diye mama da veriyorum ama yok. Uyumak istiyor uyutuyorum 10 dk sonra uyanıyor. Asla uyuyup bırakamıyorum. Uykusuzluktan bu kadar ağlıyor olabilir mi? Bu aylarda atak falan var mı? Artık çocuğun ismine sarmaya başladım ismini mi yaşıyor değiştirsem mi acaba diye valh psikolojim iyi değil ya neden ağlıyor olabilir. Enfeksiyon sonuçları çıkalı 4 gün oldu temizlenmiş acaba tekrarladı mı herşeyi düşünüyorum