ecee034 Kızlar bebek bezine aşırı para gidiyor baby turco kullanıyorduk çoğu mağazada yok sadece. E bebekte var oda çok uzak bize ucuz ama kaliteli bebek bezi arayışındayım 4 numara 2 aylık bebek için
Beno ecee034 minies bez ve ıslak mendil kullanıyorum.dogumdan beri kullanıyoruz birtane kızarıklık bile olmadı.
UraSsmom ecee034 Başından beri Molfix kullandım 2 oğluma da, büyüğe gğndüzleri başka bez alıyorum. 101 bezi sofia, bebeland, önlem, bebem natural denedim. İçlerinde en iyisi bebem natural en berbadı da bebeland.
Ebru-ademefe ecee034 oğlum 8 aylık ve bim markası jenny&willy kullanıyoruz bu zamana kadar pişik olmadı
SahinAysegul Prima ile başladık aşırı pişik yaptı sleeppy, molfix, A101 sofia kullandık ama yine de pişiği geçmedi en son bimin bezine geçtik. Yaklaşık 7 8 aydır kullanıyoruz o günden sonra 1 kez bile pişik sorunumuz olmadı çok şükür
Selinn16 Kesinlikle baby turco almanı tavsiye ederim bimin bezi hiç iyi değil taşırıyor a101 in hiç iyi değil baby turco al dene pişman olmazsın bana dua edersin
Pamukprenss Selinn16 canım biz kullanıyorduk sanırım sen eski baby turcolardan kullanıyorsun bende çok severek kullanıyordum şu an oda bozulmuş. Kalıbını bozmuşlar yeni çıkanlar çok kötü
Sogancik ecee034 migros varsa etrafınizda minies deneyebilirsiniz. 4 numara 44 adet 65 lira. Ben kullanıyorum kızımda hiç pişik olmadı.
Pamukprenss ecee034 baby turcoda bozdu canım. Bende 4 kullanıyorum . Ablam önlem kullanıyordu a101 den alıyordu kalitesi kötüydü bez toplanıveriyodu aynı ona dönmüş . Çocuğa geçişce taktığjm beze bi bakıyorum ön kısımda aşağıya kaymış gitmiş. Kaç defa da sızıntı yaptı iğrenç olmuş baby turco
TinyBabys ecee034 sleepy kullandım, sonrasında baby turcoya geçtim ama numara bulmakta zorlanıyorum. Yine sleepy kullanmaya başladım. Eşim 5 numara 40lısını 75 liraya almış
Pelin009 ecee034 bebem natürel çok güzel ama onuda bulmak bir sıkıntı nerdeyse denemediğim bez kalmadı benim hem bütçeye uygun hem tasirmayan 16 aylık oğluma geceleri baby turko gündüzleri sleepy kullanıyorum .45 günlük kızıma önce sleepy le başladık çok kalın sonra A101 in bezini aldım oda bir kere bile çiş yapınca aşağıya kayıyor bugün coon aldım görünüşte güzel ama kalıbı büyük oluyormuş onunda bilmeden 2 numara aldım çok büyük daha deneyemedik yani
Denizanasi92 ecee034 valla canlarım sleepy ile başladım molfixe geçtim gece için prima harmonie kullanıyorum sonra geçen baby me deneyeyim dedim Mavi paket. Bel kısmı aynı prima gibi. Sadece içi biraz naylonumsu geldi ama pişik yapmadı benim oğluma. Hiç sızdırmıyor bel kısmı molfixten daha iyi
Premsesannesi355 ecee034 bizim market var toptancidan alıyoruz Prima gayet ucuza geliyor 4 paket bez q140 civarı biseydicsanirim
Aykizinannesiii Ben sleepy kullanıyordum pişik yaptı şok un bebeland i aldım çok memnunum ondan sonra pişik sorunu olmadı 3 numara 45 adet 65 tl daha uygunu yok sanırım 🤗