Selam anneler bebeğim altı aylık aşısını yaptırdım ebemiz dediki 9 aylık aşısı var yalnız 8 aylıkken üç gün kuralıyla yumurtanın beyazını ver alerji yaparsa 9 aylık ve 1 yaş aşısı sağlık ocağında yapılmıyor dedi ben böyle bişey ilk defa duydum sizin bi bilginiz varmı birde 9 aylık aşısı yaptırdırdınızmı bebeklerinize buradaki aşı takviminde 9 aylık aşısı yok iyice kararsız kaldım güzel bilgileriniz yorumlarınız için şimdide teşekkür ederim 🙏