3ay 20 günlük, konuşuyoruz gülüşüyoruz beraber, yatmayı sevmiyor sürekli oturmak ve gezmek istiyor, hatta babası yürütme alıştırmalarına başladı oyalansın diye ve onu çok seviyor ayaklarına baka baka adım atmaya çalışıyor 😊 oyun halısında 20 dk oyalanıyo, tv çok dikkatini çekiyor o yüzden tv izleyemiyorum bile evde, hatta kucağımızda olunca bizle beraber telefona bakıyor, yatağımın üzerine yatırıyorum karşıda aynada kendine baka baka bi kalıyor 😊