papatyAa1310 Üşüttü galiba burnu tıkalı ve hırıltısı var serum fizyolojik le açıp cekiyoruz ama tahriş oluyor biraz kan geldi hafiften vikis sürüyorum gögsüne başka ne yapabilirim tecrübeli anneler ?