Kızım 4 gündür nezle peditus verdim bırnunu temizledim tam geçti derken dün gece öksürük başladı baya öksürüyor saglık ocagına gittim cigerler temiz peditus kullanmaya devam et dedi başka bir şey vermedi evde sekrol ilacı var öksürük için onu da kullansam olur mu yaa ? 20 aylık bu arada