Merhabalar hanımlar,
Bebeğim henüz 9,5 aylık ve tabiri caizse nefesimi kesiyor. Bu tip tanılar için en az 3 yaş gerekiyor biliyorum. Maksat muhabbet olsun ve bilgilenelim. Bu tanıları almış anneler varsa erken bebeklik döneminde ne tip Farklı davranışlar gözlemliyordunuz?