AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Tgcznp Geçmiş olsun. Evet ücretli. Çocuklarımın tamamlayıcı sağlık sigortası var o karşılıyor.
Tubasahra AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Off hic sorma burada bi yere goturdum o burada uyutmadan cekimi deneriz yapilmazsa cocuk doktoru olan daha kapsamli hastaneye gidersiniz uyuturlar dedi.Ben de bugun besiroglunu aradim persembe gelin doktor baksin dedi.
Tubasahra AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Evet normal polikinliğe gittim orası haftaya carsambaya randevu olusturdu.Beşirogluda özel oda persembe gelin dedi.Devlette dişçı randevusu bulmak imkansız gibi.
NamelesS AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Merhaba kızım aynısını yaşadı rotavirüs geçirdiğini düşündü doktorumuz ama sonra öğrendik amipli dizanteri geçiriyormuş çok zorlu bi süreçti çok geçmiş olsun sıvı kaybediyor ihmal etmeyin
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi NamelesS Hastanedeyiz zaten teşekkür ederim. Rotavirüsmüş. Başka hastaneye başka doktora geldik yeni tahlillerimizde sonuç rota pozitif.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Tubasahra amerkez Hastanesi’nin karşısında hemen bir ara sokak varya, oyuncakçı var hatta başında orda bir özel diş hekimliği var cokckaliteli bir yer ismini hatirlamiyorum ya hatırlarsan söylerim oraya da goturebilirsin
Mirnurs AyPerisiVeGokPrensininAnnesi benim oğlumda 15 aylık kusma ishal gittik bi iğne yaptılar cinko şurup bide probiyotik verdi ablamında üç ve 9 yaşında cocukları aynı şekilde ateş kusma ishal doktorumuz salgın olduğunu söyledi bizde 3-4 gündür bu şekildeyiz iştah yok halsizlik allah herkezin. Yardımcısı olsun🙏
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mirnurs Geçmiş olsun çok 🙏🏻 biz hastanede yatıyoruz 3 gün yatış verildi sonra duruma göre bakılacak. Rotavirüs sonuç 😓
Tubasahra AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bi bakiyim belki buluum.Bu besiroglunu da cok ovuyorlar mustafa pasa caminin oradaymis sadece cocuk icinmis o binasi
Kdry07 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi canım rota olmuş olabilir bizde aynı şeyi oğlumda yaşadık bi hafta sonra öğrendik sakın su kaybı oluyor diye süt meyve suyu verme yoğurt kefir ayran elma muz yağsız pirinç pilav yedir birde pirinç unundan muhallebi yap yedir bize doktor bunlar bi hafta bu şekilde beslenmesini söyledi ve İnan ikinci günde ishal ve kusma kesildi özellikle pirinç unun muhallebisi yedir zorla biraz işe yarayacak bir probiyotik içir onu da verdi doktorumuz bize metpamit şurup verdi mide bulantısı kusması için çok ise yaradı tez zamanda geçer inş🙏
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Kdry07 Öneriler için teşekkür ederim. İlk günler bunların hepsini yedirdim. Muhalebbi hariç ancak yer yemez kustu ilaç verdim hiç bir şeye yaramadı çok kötü durumdaydı. Hastanedeyiz. Rotavirüs geçiriyormuş.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Tubasahra Evet orasida çok iyi orayida duydum. Sadece çocuk içinse oraya git bencede.
PembePelikan AyPerisiVeGokPrensininAnnesi rota pozitif mi 🤦♀️ Çok geçmiş olsun şimdi nasıl peki toparlandı mı biraz
Tubasahra AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Evet normal de binası eski nikah salonunun alt tarafinda Burası yeni açılmış öyle söyledi.İlk çocuk binasıymış umarım hersey yolunda gider.Çok korkuyorum da ya 😢
2lokummannesiii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi okudum diğer yorumlarını da. İyiymiş şuan şükür. İnşallah cumaya bir şeyi kalmaz.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi PembePelikan Teşekkür ederim evet pozitif çıktı. Hastanedeyiz. Daha iyiye gidiyor durumu daha iyi olacak inşallah. Bugün saat 12ye kadar çocuk doktorumuz kontrole geldiğinde sabah 9dan 12ye kadar 8 çocuk rotadan yatış verilmiş. Dün bugün yarın akşam daha söylemiyorum bile. 🤦🏻♀️
PembePelikan AyPerisiVeGokPrensininAnnesi iyi olacak tabi içini ferah tut ☺️ Salgın dedikleri bu galiba çok dikkat etmemiz lazım, benim çevremde de çocuklar aynı şikayetten rahatsızlar, Allah’a emanetler hepsi. Bebiş seninle mi ?