Ppnar4136 benim oğlum 3 ay 22 günlük artık 4 olduk sayılır . Kendi kendine konuşmalar yapıyor . Bazen çığlık tarzı sesler çıkarıyor peş peşe . Çıngıraklı topunu önüne koyduğumda eliyle vurmaya çalışıyor. Yatağın üzerine bıraktığımda ışığa bakıp gülüyor . Aynaya bakmayı çok seviyor gülüyor kendi kendine 😍bi de bazen uyurken ters dönüyor çok nadir . Emerken bu aralar sıkıntı yaşıyoruz hep sağa sola bakınıyor 🥹 ama her gün yeni şeyler keşfetmek çok güzel 🌸