Merhaba kızlar doğum yapalı 5ay oldu hala kontrole gitmedim çok korkuyorum normal doğum yaptım sonrasında bende aşırı bir korku oldu gidemedim cesaretimi toplayıp yarına randevu aldım doğum sonrası kontroller nasıl oluyor alttan mı muayene oluyor rutin nedir bilenler paylaşır mı