meg2022 aynı şeyleri yaşıyoruz ya. Sanki sağlıklı çocuğa durmadan hastalık bukuyormusum gibi hissettiriyorlar. Reflü belirtileri var yok her çocuk kusar o kadar hickirir korkma sen aklına kötü bir şey getirme. Ben bu çocuğun anasiyim 7/24 benle, değişik olan şeyleri ben farketmicem de kim farkedecek. Doktora söyleyince de haklı cikiyorum keşke cikmasam 😔 hastalık hastasiymisim gibi davranmaları sinirlerimi bozuyor. Erken teşhis hayat kurtarır, mecburen takip edip şüphelenmek durumundayız.