2pasaannesi53 Kızlar selamlar çocuğum bugün rotavirus aşısı oldu öğlen saat şuan 17:15 falan baya kustu aşı boşa gitmiş midir ama olalı bir kaç saat oldu ya bilgi sahibi olan var mı saglikocagina da çıkamıyorum doktorumuz gitti 🤦🏼♀️
g0707 2pasaannesi53 cnm merak etme etki edeceği kadar etmiştir aşı doktorumuz bize bebek kussa da tekrarlamaya gerek yok aşıyı demişti olabilirmiş yani merak etme 🐣
48316ELIZAN 2pasaannesi53 O asinin 1 2 damlasi bile yeterlilik sagliyormus baya sonra kusmus yani bisey olmaz .
ryahsi 2pasaannesi53 Merhaba bize aşıdan sonra kusabilir ve kakası ishal gibi olabilir bunlar normal endişelenmeyin demişti aşı hemşiremiz. Bir problem olacağını düşünmüyorum aşınız etkili olmuştur🤗