Neslihanbew eve gelir gelmez bana alışınca aldım kucağıma zaten hep yanımda yattı . İlk zamanlar sargı var diye hiç dokunmadı ama ben ondan hiç Uzak durmadım sevdim oynadım . Benim öyle yatakta yatıym gibi bı durumum olmadı ağrım hiç olmadı sadece yüzüm şistigi için aşağı falan egilemedim zaten 5. Gün evime geçip kızıma kendim bakmaya başladım . Estetik olmadan önce burnuma darbe alınca yamulur falan diye bende korkuyodum ama doktorum sert darbe olmadıkça yani birisinin yumruk atması ya da kafanı sertçe duvara vurman gerekir onun dışında bişey olmaz gayet sağlam korkma demişti ve bişey de olmadı gerçekten . Kızım uyurken defalarca kafasını ayağını burnuma vurdu acıdı mı evet ama bişey olmadı sonuçta 🤭