Kahvegerek daha önce alakaniz olmayan ve cevabida sizi ilgilendirmeyen konuya yorum yaptığınızı gördüm, derken yine denk gelince maalesef muhalefetlikten baska bir amaciniz olmadığını gördüm. Hayat gayeniz dikkat cekmek, onun bunun isine burun sokmak sanırım. Cevabiniz varsa yorumu yaparsınız yoksa girip konuya bakmazsiniz bile cok net. Sizin bos vaktiniz cok sanırım.