Merhaba oğlum kolik bi bebek geçen gün biryerde çingene beşiği diye tabir edilen şeye bindirdim ve çok rahat etti aldım evime taktırmak için az önce elektrikçi çağırdım ve çelik dübel aldım baya kalın ve kiracıyım çivi bile çakmadım fakat bunlar çıkmıyomuş ama keseriz bi alçıyla kapanır dedi kullanan varmı iz kalmasını asla istemem bu işlemi yaptıran varmı