Doğum sonrası depresyon geçiriyorum sanırım herşeye ağlıyor sinir krizine giriyorum ailemden esimin ailesinden hatta esimden bile soğudum. Sacma bir şekilde çevremdekilere karşı aşırı kıskançlık ya da nefret duygusu yasiyorum sizce bir psikiyatriste gitmeli miyim aranizda giden varsa eger neler yapılıyor nasil oluyor yardımcı olur musunuz 😔