Misipisi35 yoo sağlık ocagindaki 8 aylık kontrolünde alındı kan eee yani tabiki ağladı bide benim oğlum aşırı hareketli sabit tutması coo zor oldu 3 kişi anca durdurabildi ama iyi ki de o kan alındı ki ben istahsizliginin sebebini öğrendim ağlamadan kan veren çocuk görmedim ben