Misipisi35 Hanımlar kizim 9 Ay 9 gunluk. 1 aydır hiç kilo almamış sanırım 200 gr da vermis. 8.300 gr ve 73 cm. Boyu ve kafası da 1 cm büyümüş.normal mi acaba. Kilo almasını açıkçası istiyordum 100 gr da olsa. Çok hareketli bir bebek 1 dk yerinde durmuyor.
Aklimdasin Misipisi35 zaten bundan sonra kg almayacakmış. Bizde 10kg’u sabitledik. 9 aylıktı goturdugumde Ne aldı ne verdi. Doktor bundan sonra her ay kg almasını bekleme. Hareket halinde olduğu için normal dedi.
Ilaydacimen0325- Misipisi35 idrar testi isteseydiniz bizimde beş aydan 6 aya hiç almamış doktor idrar testi yapalım dedi cidden enfeksiyon geçiriyormuş başka hiç bir belirti yoktu ve çok kaka yapıyordu bende ondan alamadı bide hareketlendi diye alamadı sandım
Premsesannesi355 Misipisi35 bizde 9ayligiz 81500 gram 70, cm boy banada çok az gelmişti ama bundan sonra böyle olur artık dedi hatta temmuzun25i doğum günü doğum gününe kadar anca 9.kilo olur dedi
Minnakkk Misipisi35 bu postu ben acmısım gibi 😒 bugun kontrolu muz vardı basından beri gram gram kilo alıyor gecen ay 180gram almıstı bu ay o aldıgıno vermiş ve 7bucuk kilo 😒 8 ay 25 gunluk. Tahlil verdik iki gun içinde doktor degerlendirecek cok moralim bozuluyor artık boyle olmasına
Irmakprensesinannesi Aklimdasin tam tersi 300 400 gr olsa alması lazm bize doktorumuz da sklde söylemişti 9 ay 5 gunluguz aşırı hareketli on son kontrolünde 2 ayda 850 gr almış mesela 7 aylıkken gitmiştik bide şimdi 9 aylik olduğumuzda gittik kilo alımı olması lazm dedi 1 yaşına kdr sonra sinda kilo alımı durabilir yada kilo da alablir demişti kızım şuan 72 cm 8 kg şuan aşırı hiparektif kızım bir dk bile yerinde durmaz bu aralar huysuz disler artık kabardı o huzdn
Merialp Aklimdasin kilo almicak diye birsey olamaz ki ayda 100 grm da olsa almasi gerek tabiki ilk aylardaki gibi cok kilo alimi olmuyor cok yavasliyor hareketlendikleri gibi ama uzun süre kilo alimi durursa takip edilmesi gerekiyor
Dondurmalikahve Misipisi35 Diş zamanı ise veriyor bazen zaten en hareketli olduğu dönem merak etmeyin azar azarda olsa kilo almaya devam eder oğlum 3 yaşında hastalınınca zayıfladığıda oldu kilo alamadığı zamanlarda oldu ama hala kilo almaya devam ediyor.
Aklimdasin Misipisi35 Banada az gelmişti. Her ay almasına alışınca :) senede 1 alır dedi. Oğlumda cok hareketli hiç durmaz yerinde. Normal bence sizinde kg’su. Takip edin tabi almasada kg vermesin en azından. Yemesi içmesi normalse sorun değil diye düşünüyorum
Misipisi35 Dondurmalikahve 3 yaşına kadar gelse dert etmem sanırım daha xok kucuk ek gıdada veriyorum anne sütü de alıyor ama bari 100 gr da olsa almasını isterdim açıkçası çünkü boyu uzun kendisi zayıf
Misipisi35 Aklimdasin normal aslında ek gıda veriyorum anne sütü de alıyor daha yeni yeni elinde biseyler yemeye çalışıyor çorba vs veriyorum
Misipisi35 Ilaydacimen0325- kendim her ay sağlık ocağına götürüyorum bu da onlardan biriydi doktora götürmedim 7 aylıktan beri. Kakasinda cisinde bi problem görmedim şu ama kadar
Ilaydacimen0325- Misipisi35 bende görmemiştim koku vs yoktu alerjisi var kaka o yüzden çok yapıyordu probiyotikle geçti fakat idrarı kilo Almamasıyla anladı doktor hala geçmedi hatta iki hafta antibiyotik kullandık bugün yarın tekrar test yaptırıcaz ihmal etmeyin derim ben acilden giriş yapıp bi test isteyin
Dondurmalikahve Misipisi35 Galiba sorunu buldum tartı değeri farklı çıkmış olabilir hastanede tartılsın bir de
Misipisi35 Ilaydacimen0325- 9 aylık hareketli emekliyor ben ona bağladım sizinki daha küçükmüş o aylarda kilo alıyordu bebeğim alması da gerekiyor. Alerjisi vs de yok. Ama 15gun sonra bidaha gidip boy kilo baktirip ona göre kontrole götüreceğim
Dondurmalikahve Misipisi35 Tartı canım tartı hani doktora götüremedim dedin ya hani sağlık ocağı yanlış tartabiliyor zaten yanlış tartılmış olabilir.
Misipisi35 Dondurmalikahve her ay o tarz tartıda tartiliyor saglik ocağında bu sefer başka odadaki tartiydu ama geçen ayki tartidandi
Misipisi35 Premsesannesi355 doktor mu dedi ebe mi. Ne bileyim zayıf geliyor oysa geçen ay iyi kilo almisti 15 gün sonra bida tarttiracagim bari 100 gr alsaydı. Anne sütü alıyor mu bebeginiz