Tubasahra sadece kökü kalmış diş çekilir enfeksiyon ve kist oluşturmaması için, yorumlara cok sasırıyorum sanki kimse diş hekimine gitmemiş aman Allahım.. o yüzden siz güzelce konusun anlatın canı acımayacak, hasta olmuş diş gidecek yeni sağlıklı diş gelecek diye güzelce anlatın :)