Kızlar iki haftadır bebeğim her emmeden sonra kusuyor bazen kesik kesik bazen yoğurt şeklinde fışkırırcasına kusuyor muhtemelen reflü ancak dün annemleri ziyaret ettim ev biraz soğuk gibiydi dünden beri daha da çok kusuyor bu sefer yoğurt gibi değil daha sulu şekilde o kadar çok kusuyor ki yediğinden ne anlıyor bilmiyorum üşütmüş olabilir mi? Kusmuğu normal kusmuk gibi kokuyor