Yürümemesine Çok takılmıyordum elbet yürütecek diye 15 aylık suan. Ancak bi oyun atölyesiyle görüştüm eğlensin , arkadaş edinsin diye 12- 18 aylık grubu icin . Verim alamazsınız dedi sahibi koşup oynuyorlar tabi siz bilirsiniz ama dedi . Öyle moralim bozuldu ki. Evet 18. Aya kadar normal ama hala tay tay bile durmuyor. Çocuk ortopediste götürdük tanıdıktı her şeyi normal dedi tembellik ediyor dedi . Evde tek isim gücüm kızımla ilgilenmek hani desem ki bi şeyi yanlış mi yapıyorm .