tarihcianne61 Ben an iyi mamanın Hipp olduğunu düşünmüştüm ama benim bebeğimde çok kabızlık yaptı. Bebelac kullanıyorum şimdi ondan memnunum. Yani bebeğine hangisi yarıyorsa o en iyi mamadır.