Hnurr Merhaba iki buçuk aylık olduk ama hala iki saatte bir emmek istiyor uzun uzun emiyor geceleri de aynı şekilde . Bu beni çok yoruyor normal mi ? Çoğu kişi geceleri artık daha uzun uyuduğunu söylüyor
tugbademir Hnurr benimde 50 günlük ortalama benim de öyle bazen 3 saatte bir oluyor 3.ayın sonuna kadar 2-3 ü normal kabul ediyorlar diye biliyorum şunun şurasında ne kaldı demek ihtiyaç duruyor diyip sabır ediyorum ama sonra araları yavaş yavaş açmaya çalışacağım
Brnbckc Hnurr benimde 2 aylık gündüz genelde 2-3 saatte bir emiyor.Eğer mama vermiyorsanız sık acıkması normal. Gece de daha derin uyuduğu için 3 saatte bir ben uyandırıp emziriyorum🙂 3buçuk saati geçirmiyorum.
unemere Hnurr oğlum 5 ay 13 günlük 1 buçuk saate bir 2 saate bir acıkıyor 15 dk memede tutmaya özen gösteriyorum meme reddine rağmen 😓
Hnurr tugbademir İlkaydan sonra bu kadar olmaz demişlerdi o yüzden bana tuhaf geliyordu doymuyor mu diye düşünüyorum ister istemez ama kilo alımı normal
tugbademir Hnurr anne sütünün sindirim kolay olduğu için sık acıkıyorlarmış doyuyordur da kilo alımı normalse herhalde zaman geçtikçe bizim de arası açılır 😅
Elisaliya1 Benmde 2 bucuk aylık bende son 20 gündür emmeme var çok üzülüyorum zayıfladı zorla emziriyorm 2 dk 2 dk hep böyle az az sık sık veriyorm reflü ve kolik onla ilgisi ver sanrm