Mlk42 relaktaz aslında direk laktoz sindiriminde sorun olanlara yazılıyormuş ama doktorum kullan sorun olmaz dedi. İlk kullandığım da yabrum o akşam deliksiz uyudu 🤣 çok kullanmıyorum onu zaman zaman artık bağışıklık kazandığından mıdır deliksiz uyutmuyor ama rahat ediyoruz. Dünde 4 kez 8 damla şeklinde kullanılabiliyor. Ben çok gaz sorunu olmadığı İçin ara ara kullanıyorum daha çok biogai kullanıyorum memnunum