Papatya2636 13 günlük bebişim var emzirmek çok zor geliyor yoruluyorum bi iş yapamıyorum sıklığı büyüdükçe azalırmı
Miranbeyinmothersi Papatya2636 ay o zamanlar banada çok ama çok ağır geliyordu bide göğüs ucu yaraları öldürüyordu beni. 2 ay 21 günlük olduk hala zor ama alıştım
gurbetkusuuuu Papatya2636 7 aylıgız bir aylık bebek gibi en geç 1 saatte bir emiyor yapışık ikiz gibiyim artık
Duruhande Siz lahusalığı atlatın emsin diye gözünün içine bakarsınız. Müthiş bir his bu. Sabırla bekleyin. Ayrıca sütü gelmeyenler var lütfen daha naif olun 🤷♀️🙄
YagmurDorukk Duruhande 1 ay 14 günlük bebeğim var. Doğduğundan beri hiç emmedi. Keşke tek derdim sizinki gibi olsaydı. Şükredin ve sabredin. Şuan emzirebilmeniz o kadar büyük ayrıcalık ki farkında değilsiniz 😞
Mslmhtp YagmurDorukk benim de 1 ay 4 gunluk kizim var her yolu denedim emmiyor mama ve sut sagip veriyorum sizinki neden emmedi ogrenebilirmiyim
YagmurDorukk Sezeryan ile doğum yaptım iki gün sütüm gelmedi. Biberon ile mamaya başladık. Sonrasında da meme reddi sayesinde emmedi hiç. Sizinki neden emmedi