Kızlar 1 haftadır günüm geciyo , adet olamiyorm sprail taktırdım nisann 5 nde ondan bu yana olamadm ,szce normal mi ? Eşim de korunuyo kndmden çok eminim ama 🤦🏼♀️ emziriyorumm da üstelik ama daha önce adet gördüm sadece kahvemsi akıntım geldi bı kez başka da bsey olmadı napcagmi şaşırdım ya 🤦🏼♀️🤦🏼♀️