22 aylık oğlum tam olarak eğitime başlamak niyeti olmasada telkin amaçlı altından bezi tamamiyle çıkartmadan, arada tuvalete götürüp başında bekliyorum. Alafranga değil yerden tuvalet bizimki. Ama lazimlikta alistiriyorum. İlk gün olması hasebiyle sanırım yorucu geçiyor. Bı oturuyor bı kalkıyor maşrabalarla oynamak falan istiyor. Bı kere dahi denk gelemedik daha klozetine yapmasına