Sevgili anneler.
bebeğim 2 aylık, şuana kadar günde 10-15 kere kaka yapıyordu. Gaz için metsil kullanmaya başladım,gazı azaldı ama kaka sayısı da azaldı.gün geceden beri iki kere çok az kaka yaptı. Bu normal mi, ıkınıyor ama yapamıyor gibi. Bir de d vitaminimiz probiyotik içeriyordu ishal gibi yapıyordu ardarda çok ağlıyordu kullandığımda. Ocean aldım , yine kullanınca öyle oluyor. Azıcık su şeklinde yapıyor.böyle bir durumla karşılaşan var mı😞