BaloglumM
Merhaba güzel anneler bazılarımızın ilk bebeği korkumuzdan veya pinpirikligimizden ne gelse başımıza burda birbirimize soruyoruz basimiza gelen olaylari birbirimizle paylaşıyoruz fikir alışverişi yapıyoruz ama bazı postlarda görüyorum ki cok acımasızca yorumlar yapılıyor nacizane bence yorumlarımız biraz daha yumuşak olmalı bizim başımıza da gelebilme ihtimali düşünülmeli