Mys01-01 Kuzeyin_annesii bende saymıyorum cc olarak ama gece beslenmemız yok o yüzden ilk bıberon 11:30 öğlen uyku geçişinde oluyor 150 biraz sonda 2. Uyku uyursa tabı oda 150 içecek birde yatmadan önce 180 bazen hep kalıyor bazen bitiyor bugun 1 yas kontrolü kan vitamin bakıldı hepsi iyi elhamdulillah bu sekıl devam et dedi doktorumuz
Zeynepalya_ve_annesi Kuzeyin_annesii bir kez oglen birde gece yatarken veriyordum arada gece uyanirsa yapip veriyordum o kadar
Esra17 Kuzeyin_annesii sbaah kalkınca ve akşam yatrkeb veriyorum gece kalkarsalar gece de veriyorum genelde 180 veriyorum
Kuzeyin_annesii kirmizibasliklikiz_ ben günde 2 defa 180 veriyorum, tabi bazen daha fazla verdiğim oluyor doktor azaltabilirsin dedi.
Kuzeyin_annesii Mys01-01 bizimde gece beslenmemiz yok. İlk kahvaltı yapıyor öğlen veriyorum, birde akşam yatarken. 180 cc. Yaptığım yemeği beğenmezse birde idareten aksam 4-5 gibi veriyorum. Doktorumuz azaltabilirsin dedi
kirmizibasliklikiz_ Kuzeyin_annesii benimkiler seviyor ya istiyor. Onun disinda kahvalti oglen ve aksam yemeği ve ara ogun de yapiyoruz. Mamayi da sabah uyaninca aksam uyurken ve gece 12de veriyorum
Mys01-01 Kuzeyin_annesii aynı zaten git gide azalıyor benım ılk bebegım kendı kesti yemeye tamamen geçti mesela bu yine içiyor
Ayazinannesiseyda Kuzeyin_annesii bir öğün kahvaltı bir öğün çorba bir öğün yoğurt bir öğün sebzeli yemek
Zeynepalya_ve_annesi Kuzeyin_annesii benimki suan 32 aylık ama.o zamanda biz ne yiyorsak onu yediriyordum
Bussclk Kuzeyin_annesii benim kızım da 11 aylık günde 2 3 biberon civarı içiyor ve genelde uzun zamandır en fazla 130-140cc içiyor
Kuzeyin_annesii Bussclk bazen öyle azalmalar oluyor. Oğlum 7.ayında 240a kadar çıkmıştı şimdi en fazla 180 içiyor
Kuzeyin_annesii Ayazinannesiseyda yemek konusunda çok zorlanıyorum. 2 öğün yapıyorum kahvaltı ve çorba. Bizim evde pek sebze yemeği pişmez eşim asla yemiyor 😒
Ayazinannesiseyda Ayazinannesiseyda bir öğün de yoğurt yapabilirsiniz çilekli fındıklı bisküvili muzlu çilekli falan yoğurt faydalı hem de
Bussclk Kuzeyin_annesii bizimki bu zamana kadar en fazla 180 cc içiyordu valla onu geçmedi hiç ve uzun zamandır da en fazla 150 içiyor o da çok nadir yani 🤷🏻♀️
Ayazinannesiseyda Kuzeyin_annesii benim eşim de çok seçici ben bebeğim için bir kabak alıyorum mesela iki jjabaj ya da haftada bir ona yapıyorum bebek yemeği yapmak beş dk zaten ona ayrı yapıyorum sadece çorba varsa evde ona özel yapmıyorum o kadar