Birmartannesi Mihranimmm 14 ay oqglumu emzirdim kızıma hamile kalınca oğlum 2 ay emebildi sütüm yetmedi
Familyboy Sütüm çok azdı 4 aya kadar meme+mama gittik sonra bir anda memeyi tutmak istemedi süt az diye emmek istemedi emmeyince de olan sütüm tüm kesildi
Hagisidagu Ozlem2904 tabi oyle bebekekn gibi degil alıskanlık gibiydi gelip gidip bir fırt cekiyordu dudak tiryakisiydi😂😂
Elifinci17 Hagisidagu ay ne güzel bende emzirebilirm inşallah kızımı o kadar. Şuan 3 aylık gündüz düzgün emmiyor 3 4 saate bir belki. İnşallah geliriz o zamanlara 😔
Ozlem2904 Hagisidagu dudak tiryakisi iyimis 😄😄😄 kusura bakmayın garibime gtti çok en fazla 2.5yasa kadar duymustumda ben bebeğim 4aylik şuan bende 1.5 2gb bıraktırmayi düşünüyorum