Ne sıklıkla kontrol ediyorsunuz ben sadece emzirme sonrası bazen de öncesi bakıyorum yani günde 8 kere filan. Çünkü onun dışındaki zamanlarda uyuyor. Biraz pişik var bizim buralar soğuk olduğu için çok havalandıramıyorum altını üşümemesi için. Ne yapmam lazım bu pişiğe? Mustela pişik kremi sürüyorum iki gündür ama çok da değişmedi.