Bebegim 54 gunluk yaklasik bir aydir gaz damlalari kullaniyordum cok zorlaniyordu birde damlalari birakalim dedik iki gundur sadece probiyotigi veriyoruz biraz daha iyi simdi ama kakasini uc dort kez yapiyordu simdi bir kere yapiyor ve daha kati yapiyor bu anormal bi durum mu probiyotigi ne kadar sure daha vermeliyim yoksa kesmeli miyim tecrubeli olanlar cevaplayabilir mi