Kızlar bebeğim 5 ay 25 günlük. Henüz desteksiz oturamıyor ama doktorum mama sandalyesine oturtmaya başla alışsın dedi 6 ayda ek gıdaya geçeceğimiz için. Birde yürüteç konusunda çok kararsızım henüz almadım zararlı dıyenlerde var annem sana kullandım dokuz aylıkken yürüdün ne zararı dıyor🤗tecrübeli anneler help me🌱