Ozlem2904 Bebeğimin boynunda uzun süredir geçmeyen pişik var hergunde yıkıyorum ama niye pişiyor anlamıyorum. Sudocrem kullanıyorum hafifletiyo ama ertesi gün yine aynı
Hayatbayat Ozlem2904 iyice kurulayın. Nemli kaldığı için geçmesi zaman alır. Bepanthol ün kremini kullanıyorum geçiriyor hemencik 🤷
Kuzeyedi Ozlem2904 Boyun altı hava almadığı için oluşuyor. Doktorum öyle demişti. Gün içinde başını biraz kaldırıp hava almasını sağla demişti. Kısa süreliğine kullanmamız için Travazol verdi. Haftada 2-3 kere kullanıp sonra bırakmamızı önerdi.
Ozlem2904 Hayatbayat bepanthol bende kullandım ama o daha çok kızartiyo gibi 😪 yanmış gb duruyo onu sürünce