Mavisali Merhabalar benim oğlum 6 ay 10 günlük ek gıda veriyorum ama 2 çay kaşığı anca yiyor normal mi bu tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi. Bu arada çorba meyve suyu ,meyve püresi hep kendim evde yapıyorum.
Zlm Mavisali daha tam alışmamış olabilir sonuçta ek gıdanın ilk ayları yeme alışkanlığı oluşturmak içindir sakın yesin diye TV falan açmayın şu anda ana besin kaynağı mama yada anne sütü bu aylar bebeği yemekle tanıştırmak pütürlü gıdalarla tanıştırmak için
Mavisali Zlm zaten 1 yada 2 çay kaşığı yiyor. TV açıkken değil mutfakta yediriyorum. Bazen yemiyor zorlamiyorum
Zlm Mavisali en iyisini yapiyosunuz bu aylarda inli olan bir yere oturup mama yada anne sütü dışında birşeylerin yendiği mantığını oluşturmak