Arkadaşlar benim panik atağım var geçenlerde stresten yine tuttu ve başım kötü olmuştu tansiyonumu ölçelim dedim anneme ve daha ölçmeden aşırı stres yaptım ve kalbim çarptı doğal olarak. Tabi tansiyonumu da yükselttim böylelikle.
Panik atağı veya anksiyetesiyle birlikte tansiyonu yükselen var mı? Böyle olunca korku oluştu gerçi 2-3 doktor normal yükselir sakinleşince düşer dedi öyle de oldu ama şimdi sanki hep tansiyonum yükselecek gibi sıkıntı yapıyorum 🥺🥺