mrvklncc Kızlar bugün 9aylık tahlillerini yaptırdık kreatin değeri yüksek çıktı 224. 15gün sonra tekrar çağırdı doktor. Ben gitmemiştim tahlil sonucunu eşim aldı. Sıkıldım şimdi böyle olan var mı? Tam olarak nedir?