Merhaba sevgili anneler, 2 ay 14 günlük kızım var. Saçlı bir bebek olarak doğmuştu şu an saçları ense ve kulak kısmında oldukça uzun. Saçların dökülmesini beklemeli miyim yoksa kessem sıkıntı olur mu? Daha önce bebek saçı dökülmeden bebeğinin saçlarını kesen oldu mu ? 🌸🌸