Sinemisssss benim kızım güzel yemek yerdi, ama bazı zamanlar 3-4 gün fln yemezdi. Genelde de ayın sonuna doğru olurdu bu dönem. İlk başlarda sizin gibi birşey mi var acaba diyordum ama baktım sürekli oluyor, normalde de güZel yiyor önemsemedim. 3-4 gün az yese de bişey olmaz diye düşünmeye başladım.