Kızım 5 aylık. Şu an 6350 gram. Doğum kilosu 2500 dü. Bu zamana kadar emzirerek besledim. Ama şu sıralar sütümün azaldığını hissediyorum birazda zayıf geliyor gözüme ve mama takviyesi yapmak istiyorum. Doğduğunda mama veriyoduk sma kullanıyorduk. Dün yine sma aldık ama tadını sevmedi gibi yüzünü buruşturdu. Nasıl vericem ben bu mamayı bi akıl verin