shawty aynı aylarda benim de kızım daha yüksek bir mesafeden yataktan düştü sırtüstü, çok şükür bir sorun yaşamadık. sadece düşerken çekmeceye çarptığı için alnında morluk oluşmuştu. doktorumuza yazmıştım o akşam, 3 saat uyutmayın takip edim, kusma vs olursa haberleşelim demişti. olmayınca uyuttum.. şükür bir sıkıntısını yaşamadık. hastanedeyseniz zaten içiniz rahat olsun, acil durum olursa müdahale edilir. geçmiş olsun