Prematur1 Kızlar lohusalığım bitti 45 gün oldu siyah Bi akıntı oldu 2 3 gün şimdide hala devamm ediyor siyah koyu kahvede olabilir bilmiyorum bazen kanda geliyor ve sütüm azaldı sanırım eskiden sütüm akıyordu şimdi bu oldu olalı sıktıkca zar zor geliyor ama ben emzirmeye çalışıyorum sürekli korkuyorum sütüm kesilir diye bana yardımcı olur musunuz
LinaBuse Prematur1 benimde 55 gün sürdü 40 gün lohusalıkta geldi 42. Gün siyah gelmeye başladı doktorum adetin devam ediyor dedi ve gerçektende öyle oldu hiç ara vermeden her ay düzenli adetim geliyor
Jelibonsmom Prematur1 aynı durumları yaşadım 64 günlüğüz, 40 tan sonra hafif bi regl oldum ara ara leke şeklindeydi ama rengi siyah değildi, sütüm de azalmıştı, 2 hafta sonra falan eski haline döndü
Asel_lena_mom Prematur1 Regl oluyorsun canım 🫶 uzun sürebilir kısa da aralıklıda benim 3.ayda düzelmişti ☺️ Regl olunca hormonlardan kaynaklı süt azalması gerçekleşebiliyor ama regl bitince düzeliyor geri 🙏 hatta sütünün tadı bile değişiyor regl olunca bebeğinde meme reddide yaşayabilirsin
Minigim76 Ya benimde 60 gün oldu sarı leke geliyor burda yazdım foruma bilgisi olan varmı diye dönüş yapan olmadı. Sezeryan mi oldunuz
Prematur1 Minigim76 evet sezeryan oldum benimki sarı değil ama kahve veya siyah gibi anlayamadım ki ya
annebenanneoldum Bende sezaryen oldum 19 gün önce iki gündür kan boşalıyor gibi oluyor ama ped sapsarı olmuş oluyor, kanama bitti demek mi acaba
LinaBuse Prematur1 hayır etkilemedi şuan kızım 1 yaşında hala deliler gibi emiyor siz olabildiğince bol bol emzirin
Jelibonsmom Prematur1 bi ara yaşadım ama ben silikon uçla emziriyorum, regl bittikten sonra göğsüm eski haline döndü evet , sadece biraz zaman aldı