Burun akıntısı hapşırık va gözlerde sulanma var neşesi yerinde biraz ateşi 37.2cikiyor ateşi var mı anlamadım ya elimi deyince yanıyor gibi geliyor bana 37.2yuksek mj biraz grip nezle gibi dişlerde çıkmaya çalışıyor onunda sıkıntısı sürekli temassız Ateş ölçerler ölçüp duruyorum kafayı yedim havale neyim geçirir diye hastahaneue de goturmedim calpol gece verdim bidaha vermedim sık versem gün de bir sefer de olsa bişey olur mu