Yazaksami 1 yıldır kullanıyorum, daha bir tane kıyafetim küçülmedi. Makinenizi bilmediğim için çok yorum yapamam ama bir gariplik olduğu ortada. Çok mu sentetik kıyafetler alıyorsunuz acaba. Ya da pamukluları yüksek ısıda mı kurutuyorsunuz? Her kıyafet kurutmaya uygun değildir, ve bu kıyafet içindeki etikette yazar