Kızlar ben tesettürlü biriyim ama evde açığım tabiki yorgun falan olmazsam eşim evdeyse makyaj falan yaparım kendime bakarım şimdi saçımı boyatmak istiyorum ombre yaptırmak istiyorum pahalı biraz bir yandan da diyorum kapaliyim zaten ne gerek var ama bir yandan evde açığım eşime karşı sonuçta ve eşimde sever öyle şeyleri sizce ne yapayım fikir almak istedim