Bence kendi uyansın.16 aylık kızım doğduğundan beri gece uykusuna 11-12 arası yapıyor gündüz uykularını kısalttım olmadı uzattım olmadı ne yaptıysam olmadı en sonunda kendi düzenini kendi kurdu gece uykusu 11 de oluyor ertesi sabah 11 de uyanıyor öğlen uykusu 3 de oluyor 5 de uyanıryo