Prenslerinannesiii https://ibb.co/t4K9N1f kızlar bu tşhört önü böyle arkası ful beyaz bu beyazlarla mı yoksa açık renklerle mı atılır sizce siz nasıl yapıyorsunuz ilk defa yıkayacağım?
Veragillerden Prenslerinannesiii Açık renkliler ile yıkıyorum böyle tişörtleri. Karma diye bir kısım var, onunla yıkıyorum.
Prenslerinannesiii Prenslerinannesiii Noname21 Veragillerden Umutsuzanne34 birtutamsac Deletedmom_23 Zlm Caaanım kızlar çok teşekkür ederim renklilerle 30 dereceye attım 🥰🥰
Zlm Prenslerinannesiii ben renklilerle yıkıyorum benimde bı tane yarışı siyah yarışı beyaz kiyafetim var renklilerle atarım hep
BuzluKahve Prenslerinannesiii açık renklilerle yıkıyorum ama mutlaka renk karıştırmayı önleyici mendik kullanıyorum her seferinde
Syr Prenslerinannesiii böyle riskli şeyler yıkarken renk mendili kullanabilirsiniz ben kızımın kıyafetlerini açık koyu birlikte yıkadığım için renk mendili koyuyorum. Yarım Bİle yetiyor hatta renk değişmedi ise tekrar Bİle kullanıyorum